click click click click <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6165251873906745911\x26blogName\x3ddarkening+with+blues\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://theperfect-measure.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://theperfect-measure.blogspot.com/\x26vt\x3d3247437522418568308', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


aboutchatlinksarchives


Sunday, February 28, 2010
GNO ! / CHILE / ARCADE / STALKER ! @ 11:13 PM

CHECK OUT THE PICTURE FIRST AND THEN READ TO KNOW MORE !

LOL at MickyJ's face !

Random shot .

Her and her lollipop ...





Fav pic of all ! :) me and micky j .



izati , POSING with tiger .

POSE ... LOL at HS face ... and my face . hahs .

look sleepy .. lol .

Wtf is wrong with Izati face ? hahahaha .
Me and super awesome girlf micky !

Eeqah and HongSheng !

Okay , Yesterday , had a GNO but nah , there was a guy , hong sheng . Anyways , went to Yishun first since eeqah parents asked to go there first . then went . Took the bus there with eeqah , micky and eeqah lil bro . The guy behind was freaking the shit out of me . Turn infront and don't give a damn shit while listening to music . dude , stop calling ... So reached at ate and off to AMK ! Met izati and HongSheng there . I was stressed out over what DVD i should buy . WTF . End up , didnt buy . WASTED .. So round round round round . Was arguing with HS in MCD same goes to izati . lol . Ate twice in MacD . Hungry but , i'm stil skinny . Wtf ... Then someone think , let's end our night with TIGER ! I was like oh-okay .. They wanted to go to tow actuallly but end up NO .. Okay . Drank then offed . Singing songs and acting all crazy-ish and stuff llike that . Then went to MRT around 9.45pm . Off to Fajar . LOL , HongSheng , your riddles are ALL LAME but meaningful though .. hahs . He wanted to pee so badly so i asked him to think of flowing water to torture him more . :) LOL . and then fajar , slacked till 11.30pm and went home . THANKS to HongSheng FOR THE CAB !

TODAY ! Dad asked me to get ready out of blue to go this his friend 'party' . So okay , and guess what ? Coincidentally , i met Elly at LOT 1 . Lol , great ! So went arcade with her awhile . Then went back to my dad and bro and went to the 'party' . Guess whhat , it's just next BLOCK ! WTF ! There were freaking LOADS OF FOOD ! But it's freaking nice so ATE ALOT ! Om nom nom nom nom ! My tummy grew fat but , i'm still as skinny as i am .. uhh fuck ...

LASTLY ,






CHILE . CHILE . CHILE . It just teared me up thinking about CHILE . 8.8 magnitude earthquake struck there causing loads of damage and a tsunami is predicted to happen to hawaii . 8.8 , that's stong enough . some people just say , "it seems like the end of the world" . I wanna do my best to help them in any way i can . Please pray for them .. I hope , that all this natural disaster will stop ..
Stay strong Chile ..

teeeheee

xo,
hannajhonson

Labels: , , , ,


about
you think you know me.

Hey, I'm Hanna
Music is my everything.
I express myself here most of the time.
this is my blog, so don't bitch about it.
kpop is my pure obsession
i plan on travel the world once
and dance during a heavy downpour.

i love BEAST MBLAQ G.NA 4MINUTE TEEN TOP UKISS D-NA
kpop is me.


free counters
kpop &dreams.