click click click click <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6165251873906745911\x26blogName\x3ddarkening+with+blues\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://theperfect-measure.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://theperfect-measure.blogspot.com/\x26vt\x3d3247437522418568308', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


aboutchatlinksarchives


Tuesday, June 1, 2010
LOLOLOLOLOLOOL @ 9:17 PM


Yeah thats what i do all the time. anyways , yesterdayyyyyyyyyy , have a BLAST. It was ZEE's treat to bring to to KARAOKE at changi safra resort. Soo , zee, eeqah, micky came to my crib first , then zee called a taxi and we went alll the way to changi safra. Oh GOSH we were lost halfway. The taxi driver didnt know where was he going ... End up , we did made it but the taxi fare was .. YIKKESSS O.o . But still, zee's treat ! THANKSSSS ! Met Ajib and Yat there too. Karaoke LIKE THERE's NO TOMORROW . LOL , and and shockingly , there's kpop ! I and micky was singing BEAST SHOCK but we were like mumbling since the sub is in korea. LOL i was screaming at the mic ! There was like MBLAQ , super junior , 4 minute , EVERYTHING ! LOL. And we took some g dragon song and taeyang song. the rest was MALAY and ENGLISH songs. But still , it rock ! We took like LMFAO , chris brown and tons more which i can't remember... And we went off around 7.45pm. Then called a cab went to BPP ! And guess what , ZEE treat us to SWENSENS ! OMO ! THANK YOU SO DAMN FUCKING MUCH ! hahhaha ! it's like my 2nd time in swensens ... I know right ? i suck :\ my first time was yatt's treat but that was AGES ago. AND over all , i had damn awesome time till...

I FOUND OUT MY EZLINK MISSING ! At first i didnt panic cause i thought i didnt bring till , on my way home, i did a flashback and i realised i DID passed it too eeqah! And yeah i was damn right. I went through my whole room whole house and shit, and i couldnt find it.. my mum was PISSED OFFFFF !!!!!!! She was yelling at me the whole night which include stuff that I DIDNT EVEN DO WRONG. and i found something sad about beast .... :( (previous post) But now, im like hell shit, this is life, get use to shits like this . there's tons more on their way.

And hell shit , i just needed to post this . I'm posting this for a JOKE so beliebers , dont get all worked up okay ? I know you LOVVEEEEE justin bieber and stuff but this is a plain joke. i find it funny , dont you ? He actually looks like barbie here .. LOL. So , calm the eff down beliebers , its not like i want him to die or something right ? And NOPE, i did not do this. whoever did this .... IS AN AWESOME EDITOR ! LOL. i mean like , it seems sooo REAL O.o
And once again, don't be mad and i know i'll get some haters now. lol . I do love his music but ... BYEOM !
Quote of the day: "A strong man doesn't mind getting down on his knees."~ junhyung , BEAST
HannaFernaldo ?!

Labels:


about
you think you know me.

Hey, I'm Hanna
Music is my everything.
I express myself here most of the time.
this is my blog, so don't bitch about it.
kpop is my pure obsession
i plan on travel the world once
and dance during a heavy downpour.

i love BEAST MBLAQ G.NA 4MINUTE TEEN TOP UKISS D-NA
kpop is me.


free counters
kpop &dreams.